Svi grijači Mill prodani do i uključujući sezonu 2016/2017 su grijači 1. generacije.
Od sezone 17/18 svi proizvedeni mlinovi bit će grijači generacije 2. Dizajn će ostati isti, ali će PCB (tiskane ploče) biti novi, što omogućuje novu funkcionalnost WiFi grijača:
Kalibracija grijača putem aplikacije Millheat
Uključite/isključite grijače putem aplikacije Millheat
Dodavanje načina rada u vašim programima
Dodavanje neovisnih grijača
Pretvorite iz Celzija u Fahrenheite
Grijači generacije 2 također će biti kompatibilni s WiFi 80211.b/g/n protokolom, dok je generacija 2 kompatibilna s 80211.b/g.
Postoje dva načina da saznate koja je generacija grijača:
1. Fizički na grijaču:
Ako je vaša grijalica u blizini, možete je prepoznati po sljedećem na grijalici:
Svi grijači:
Serijski broj se nalazi:
– Serijski broj generacije 1 uvijek počinje sa SKAG
– Serijski broj generacije 2 uvijek počinje sa SKAH
Panel grijači:
– Svi grijači druge generacije imaju oznaku “Generacija 2” ispod poklopca zaslona. Prva generacija neće imati tekst ispod poklopca ekrana.
2. Putem aplikacije Millheat (samo WiFi grijači)
Ako je grijač na drugom mjestu, svejedno možete saznati u aplikaciji Millheat:
1. Otvorite aplikaciju Millheat
2. Odaberite prostoriju u koju je priključen grijač
3. Odaberite “Popis uređaja”
4. Odaberite grijač s popisa
5. Odaberite gumb “Isključeno”.
6. Ako imate grijač 1. generacije, dobit ćete sljedeću poruku:
“Imate grijalicu s verzijom 1, a ovaj uređaj ne podržava uređaj za daljinsko uključivanje/isključivanje. Uključite/isključite ga ručno na grijalici pomoću glavnog prekidača.”
Da, na isti način kao u vašem domu. Sve što trebate je Mill WiFi, WiFi usmjerivač i pristup internetu na licu mjesta. Ne trebate čvorište niti zamjenske termostate.
U aplikaciji Millheat možete jednostavno prelaziti između različitih lokacija na početnom zaslonu.
Da. Grijalica je uvijek spojena na lokalnu WiFi mrežu u vašem domu.
Grijačem možete upravljati s bilo kojeg mjesta na svijetu (ako imate WiFi ili 3G / 4G / 5G tamo gdje se nalazite).
Za lokalno upravljanje grijačem učinite sljedeće:
Prekini vezu:
Jednom pritisnite gumb WiFi na upravljačkoj ploči grijača. To vam omogućuje da ručno postavite željenu temperaturu (WiFi žaruljica na upravljačkoj ploči grijača polako treperi zeleno) pomoću gumba + i -.
Spojiti:
Ponovno pritisnite tipku WiFi na upravljačkoj ploči grijača kako biste ponovno spojili grijač na Millheat oblak (WiFi žaruljica na upravljačkoj ploči svijetli zeleno).
Grijalica gubi internetsku vezu s Millheat oblakom i nećete moći kontrolirati grijalice pomoću aplikacije. Također možete vidjeti crveno svjetlo na WiFi indikatoru na upravljačkoj ploči grijača. Grijač neće primati nikakva ažuriranja iz aplikacije Millheat i pratit će posljednju registriranu temperaturu dok se ponovno ne poveže.
Grijač će se automatski povezati s Millheat oblakom kada se internet ponovno pokrene.
Bilješka! Imajte na umu da grijalicu možete kontrolirati lokalno (kada internet nije dostupan).
Jednom pritisnite gumb WiFi na upravljačkoj ploči grijača. To vam omogućuje da ručno postavite željenu temperaturu (WiFi žaruljica na upravljačkoj ploči grijača polako treperi zeleno) pomoću gumba + i -.
Dugo pritisnite tipku WiFi na upravljačkoj ploči grijača kako biste ponovno spojili grijač na Millheat oblak (svjetlo WiFi na upravljačkoj ploči bit će zeleno).
1. Isključite grijač (prekidač za uključivanje/isključivanje na desnoj strani grijača)
2. Dok ponovno uključujete grijač, pritisnite gumb za postavke (ako imate stariju verziju, gumb će biti označen sa F).
3. Oba gumba se mogu otpustiti kada se zaslon resetira (svjetla na ekranu će treperiti).
4. Grijač će se pokrenuti na standardnoj temperaturi od 22 stupnja Celzijusa.
Čemu aplikacija Millheat zapravo pristupa?
Fotografije/mediji/datoteke: aplikacija mora pristupiti datotekama na vašem telefonu kako bi je instalirala na vaš Android uređaj. Nije moguće pristupiti fotografijama/medijima.
Informacije o WiFi vezi: Aplikaciji je potrebna ova dozvola za povezivanje Mill WiFi uređaja na WiFi mrežu
ID uređaja i podaci o pozivu: Google Play zahtijeva ID uređaja za uspješno preuzimanje i instaliranje aplikacije. Podaci o pozivu nisu dostupni.
Kalibracija vam omogućuje da kalibrirate temperaturu grijača prema stvarnoj temperaturi u prostoriji bez fizičke prisutnosti.
Značajka kalibracije zahtijeva da imate grijač mlina Generation 2.
Funkciju mjerača vremena na samostalnom uređaju možete usporediti s uobičajenim mjeračem vremena na svom telefonu.
Za postavljanje mjerača vremena na samostalnom uređaju učinite sljedeće:
Imajte na umu da trebate izraditi dva mjerača vremena ako želite da se grijač automatski uključi u 14 sati i isključi u 17 sati.
Da, prostorija se može promijeniti ili učiniti neovisnom o prostoriji (samo za grijalice 2. generacije).
Promijenite prostoriju na koju je grijač spojen:
Na početnom zaslonu učinite sljedeće:
Odaberite prostoriju na koju je grijač trenutno priključen
Na dnu zaslona sobe odaberite “Popis uređaja”
Odaberite grijač koji želite promijeniti u drugu prostoriju
Odaberite simbol “…”
Odaberite “Promijeni sobu”
Odaberite sobu u koju želite promijeniti ili kreirajte novu sobu odabirom znaka “+” u gornjem desnom kutu
Slijedite upute u videu u nastavku za upute kako promijeniti prostor na koji je grijač spojen: https://vimeo.com/235904717
Učinite grijač neovisnim (neovisni uređaj):
Kod grijača druge generacije također je moguće ukloniti vezu sa prostorijom i grijač učiniti neovisnim (ne uzima u obzir program).
Odaberite prostoriju na koju je grijač trenutno priključen
Na dnu zaslona sobe odaberite “Popis uređaja”
Odaberite grijač koji želite promijeniti u drugu prostoriju
Odaberite simbol “…”
Odaberite “Otkaži sobu”
Odaberite “OK”
Grijač će se pojaviti u pregledu “Neovisni uređaj” na početnom zaslonu.
Da, možete.
Na početnom zaslonu učinite sljedeće:
Da, na grijačima druge generacije, grijač se može okrenuti putem aplikacije Millheat.
Na zaslonu grijača u programu Millheat vidjet ćete gumb ISKLJUČENO u sredini na vrhu zaslona. Pritisnite tipku OFF i grijač će se isključiti (morate posebno aktivirati “upravljački uređaj” za korištenje ove funkcije).
Ne. Grijač će i dalje biti uključen i moći ćete dobiti upute. Zaslon će pokazati “OF” i grijač neće stvarati toplinu, bez obzira koliko je prostorija hladna.
Isključivanje je dostupno samo za grijače 2. generacije.
Sada se mogu dijeliti samo dijelovi vaše kuće (osim ako ne želite dijeliti sve svoje sobe).
Da biste dijelili kuću ili sobu, slijedite ove korake:
Korisnici se mogu ukloniti u bilo kojem trenutku odabirom “Postavke” i “Korisnik”.
Imajte na umu da se dijeljenje ne ažurira, pa ako se dodaju novi Mill WiFi uređaji, morate izbrisati dijeljenje i ponovno dijeliti kuću kako bi korisnici s kojima dijelite kuću ažurirali kuću.
Možeš.
Na početnom ekranu možete vidjeti registriranu temperaturu u sobama. Ako imate više grijača priključenih na prostoriju, bit će prikazana prosječna temperatura.
Grijač se može kalibrirati ako temperatura odstupa od stvarne sobne temperature.
Možete kreirati vlastite programe koji bolje odgovaraju vašem tjednom rasporedu. Ako želite promijeniti program za koju sobu, odaberite “Zadani program” (vidi sliku desno).
Pojavljuje se skočni popis. Prijeđite prstom lijevo ili desno kako biste došli do programa koji želite koristiti za različite sobe. Potvrdite odabirom naziva programa.
Slijedite upute u videu vježbe u nastavku da promijenite program koji soba slijedi: https://vimeo.com/236041548
Slijedite upute u video vodiču u nastavku da biste vidjeli kako možete izraditi i urediti program: https://vimeo.com/236037159
Ako želite izbjeći promjenu programa samo zato što se jednog dana vratite ranije, možete ga umjesto toga poništiti. Na raspolaganju su vam 4 načina:
Zapamtite da uvijek možete postaviti svoj dom ili sobu na normalan način (simbol kuće). Grijalice će tada slijediti dodijeljene programe za svaku sobu.
Možete nadjačati na različitim razinama ovisno o tome što želite:
Zaobiđite svoj dom (sve grijalice u vašem domu):
Na početnom zaslonu aplikacije Millheat možete vidjeti na koji način je dom postavljen u odjeljku Sobe.
Odaberite željeni način rada
Odaberite koliko sati bi nadjačavanje trebalo trajati
Na kraju potrebnog razdoblja otkazivanja, grijalice u vašem domu automatski se vraćaju u normalni način rada (gdje slijede dodijeljene programe)
Slijedite upute u videu s uputama u nastavku da nadjačate cijeli kućni program: https://vimeo.com/236046823
Zaobići jednu sobu (i sve grijalice dodijeljene sobi):
Na ekranu sobe u kojoj želite promijeniti način rada pronaći ćete četiri simbola ispod naslova “Nadjačavanje programa”.
Odaberite željeni način rada
Navedite koliko sati bi nadjačavanje trebalo trajati
Kada zahtijevano razdoblje preklapanja završi, grijalice u odabranoj prostoriji automatski se vraćaju u normalni način rada (gdje slijede dodijeljeni program).
Slijedite upute u videu s uputama u nastavku da nadjačate program na razini sobe: https://vimeo.com/236045341
Nadjačavanje jednog grijača:
Pronađite grijač koji želite nadjačati u aplikaciji Millheat (odaberite prostoriju u sobi kojoj je grijač dodijeljen i odaberite niz “string” na ekranu)
Odaberite “zasebno upravljati uređajem”
Podesite željenu temperaturu
Da biste izbrisali program, učinite sljedeće:
Bilješka! “Default Program” se ne može izbrisati
Pratite video u nastavku o tome kako izbrisati program: https://vimeo.com/236044650
Način rada za odmor značajka je koja vam omogućuje jednostavno postavljanje svih grijača povezanih s vašim domom na određenu temperaturu za određeno razdoblje.
Ovo je dobra opcija kada idete na godišnji odmor umjesto resetiranja programa. Način rada za odmor također možete koristiti kada napustite kabinu na kraju vikenda.
Da biste aktivirali način rada za odmor, slijedite ove korake:
Razdoblje godišnjeg odmora možete postaviti u budućnosti, ali nije moguće prijaviti više godišnjih odmora u isto vrijeme. Kada je način rada za odmor aktivan, početni zaslon vam govori da je vaš dom u načinu rada za odmor.
Slijedite upute u videu ispod da aktivirate način rada za odmor: https://vimeo.com/236048135
Provjerite distribuira li vaš WiFi b/g/n signal. Većina usmjerivača to radi automatski i u ovom slučaju nema potrebe ništa mijenjati. Status b/g/n možete provjeriti pristupom usmjerivaču putem računala.
Neki ruteri imaju dvije različite mreže. Provjerite jeste li spojeni na mrežu od 2,4 GHz.
Bilješka! Važno je da koristite mrežu od 2,4 GHz kada birate WiFi!
2,4 Ghz mreža (mreža na koju morate biti spojeni PRILIKOM postavljanja grijača)
5Ghz mreža (mreža na koju NE biste trebali biti spojeni kada instalirate grijač)
Nakon instalacije možete spojiti svoj mobitel na bilo koju Ghz mrežu
Razlog zašto smo odabrali mrežu od 2,4 GHz za WiFi modul je vrhunski domet ove mreže.
Postavke:
Ako ne možete povezati naš proizvod s wifi mrežom, vjerojatno je potrebno podesiti zadane postavke internetskog usmjerivača na 2,4 GHz Wi-Fi pojasu.
Naši proizvodi su kompatibilni sa “svim” ruterima, ali imamo iskustvo da neki ruteri na tržištu ne vole IOT (stvari koje idu preko wifi-ja, ali ne telefon, računalo, tableti itd.). Stoga im ponekad trebaju prilagodbe kako bi sve funkcioniralo.
Gen2 proizvodi zahtijevaju sljedeće postavke na 2,4 GHz Wi-Fi mreži:
1) 2,4 GHz
2) 802.11b / g / n
3) WPA2 lozinka (AES enkripcija)
4) Kanal 10 (ili niži)
5) 40 MHz širina pojasa
6) DHCP mora biti omogućen
Dodatno, ovo bi trebalo prilagoditi ako imate ASUS ili Ubiquiti router:
Idite na: Izbornik za bežično povezivanje >> Kartica Profesionalno >> Pravednost emitiranja. Onemogućite ovu postavku.
Nakon postavljanja ovih postavki, možete resetirati proizvod i ponovno se povezati. (Resetiranje se vrši držanjem gumba proizvoda za wifi 5 sekundi)
Ako koristite vatrozid na svojoj mreži:
Također provjerite jesu li sljedeći priključci otvoreni u vatrozidu usmjerivača:
TCP/IP
5000 (http gateway, platformska aplikacija)
443.905 (https pristupnik, platformska aplikacija)
9100 (uređaj za balansiranje opterećenja koji se povezuje s oblakom)
8000.9000.9004 (uređaj se spaja na oblak)
9001 (push informacije o uređaju, cmd kontrole uređaja, aplikacija platforme)
80 (sve usluge trećih strana)
UDP: 6689 (unicast na intranetu, uređaj s oblakom preko rutera)
7689, 8689 (emitiranje na intranetu, aplikacija s uređajem putem usmjerivača)
Provjerite imate li dovoljno WiFi signala na mjestu gdje planirate postaviti grijač. Imajte na umu da je domet WiFi signala na grijalici manji nego kod, primjerice, mobilnih telefona. Provjerite jesu li grijač, telefon i WiFi usmjerivač blizu tijekom instalacije.
Različiti građevinski materijali utjecat će na domet WiFi usmjerivača. Na domet WiFi signala posebno utječe vrsta materijala od kojeg je kuća izgrađena (beton, stolarija i sl.)
Ako je WiFi signal slab, preporučamo da ga pojačate pomoću WiFi proširivača dometa (repeater/extender) kako bi grijalice imale stabilan signal.
Ako imate problema s povezivanjem Mill WiFi grijača s aplikacijom Millheat, učinite sljedeće:
Za određeni WiFi usmjerivač pogledajte donji popis:
ASUS
Apple Airport Express
HD pojačala
O: Moguće netočne postavke WiFi usmjerivača:
Grijači 1. generacije komuniciraju isključivo na 2,4 GHz i b/g modu, dok grijači 2. generacije (SKAH serijski broj) komuniciraju na 2,4 Ghz b/g/n. Provjerite emitira li WiFi usmjerivač b/g signal. To možete provjeriti pristupom WiFi usmjerivaču putem računala. Ako je to opcija, uključite “Mješoviti b/g/n” i pobrinite se da distribuira samo “b/g” (možete promijeniti natrag na b/g/n kada završite instalaciju)
Neki usmjerivači emitiraju dvije različite mreže:
2.4 Ghz mreža (mreža na koju morate biti spojeni kada instalirate grijač)
5Ghz mreža (mreža na koju NE biste trebali biti spojeni kada instalirate grijač)
Pokušajte spojiti grijač nakon ovih promjena (ne zaboravite resetirati grijač prije nego što ga pokušate spojiti).
B: Pokušajte resetirati grijač mlina:
Isključite grijač mlina (prekidač za uključivanje/isključivanje na desnoj strani grijača).
Dok ponovno uključujete grijač, pritisnite gumb za postavke
Kada se zaslon resetira, možete otpustiti obje tipke (svjetla na ekranu će treperiti).
Pokušajte spojiti grijač na aplikaciju Millheat.
C: Isprobajte alternativnu metodu instalacije u aplikaciji Millheat:
Aplikacija Millheat također ima alternativnu metodu instalacije koju možete isprobati. Vodič za instalaciju možete pronaći u aplikaciji Millheat:
Na početnom zaslonu odaberite ikonu postavki (tri crte u gornjem lijevom kutu).
Odaberite “Alternativna WiFi konfiguracija” i slijedite upute.
D: Rješavanje problema s pristupnom točkom (samo Gen 1):
Ako vam nijedna od gore navedenih uputa ne pomogne, moramo provjeriti je li problem u WiFi modulu grijača ili postoji pogreška u postavkama vašeg WiFi usmjerivača. Kako biste riješili problem, možete pokušati upotrijebiti drugi mobilni telefon kao “Zajednički internet / Hotspot”. Da biste to učinili, učinite sljedeće:
Upotrijebite drugi mobilni telefon za stvaranje “Zajedničkog interneta / pristupne točke”.
Povežite mobilni telefon s kojeg ste preuzeli aplikaciju Millheat na “Shared Internet / Hotspot” koji ste upravo stvorili.
Otvorite aplikaciju Millheat i odaberite “Dodaj grijač” te slijedite upute
Ako se možete spojiti na grijač, nema problema s WiFi modulom u grijaču, ali greška se nalazi u postavkama WiFi rutera.
Ako se ne možete spojiti na grijač na “zajedničkom Internetu / pristupnoj točki”, obratite se trgovini u kojoj ste kupili proizvod.
Bilješka! Domet WiFi signala na grijalici manji je nego kod npr. mobitela. Provjerite jesu li grijač, telefon i WiFi usmjerivač blizu tijekom instalacije. Ako imate slab WiFi signal, preporučamo da ga pojačate pomoću WiFi proširivača dometa (repeater/extender) kako bi grijalice imale stabilan signal.
Za povezivanje Mill WiFi uređaja s Amplifi HD uređajem napravite 1 promjenu (aktivirajte “Separate WiFi SSID). Učinite sljedeće:
1) Kliknite sliku vašeg Amplifi HD na početnom zaslonu aplikacije Amplifi da otvorite “Postavke”
2) Kliknite na “Wireless”
5) Zatim otvorite aplikaciju MIllheat i spojite svoj Mill WiFi uređaj
Molim uzmite u obzir! Nakon uspješnog spajanja na Mill WIFi uređaj, ne možete deaktivirati funkciju “Separate WiFi SSID”, ali možete ponovno spojiti pametni telefon na normalnu WiFi mrežu.
Mnogi ASUS WiFi usmjerivači imaju nešto što se zove “pravednost u vremenu” što vas sprječava u povezivanju Mill WiFi uređaja.
Slijedite ove korake kako biste uspješno povezali svoj MIll WiFi uređaj.
Idite na: Wireless menu -> Professional kartica -> Fairtime Fairness -> Deaktiviraj Airtime Fairness
Neki Asus usmjerivači imaju značajku pod nazivom “Smart Connect” koja prisiljava WiFi uređaje na 5 GHz ako je signal dovoljno jak. To može uzrokovati probleme s jedinicama Mill jer 5 GHz trenutno nije podržano. Preporučujemo da deaktivirate ovu funkciju kada pokušavate spojiti uređaje za mljevenje, funkciju možete ponovno aktivirati kada se uređaj za mljevenje uspješno poveže.
Da biste povezali Millheat uređaj s Apple Airport Express uređajem, trebate malo modificirati Apple uređaj. Učinite sljedeće:
1) Upotrijebite “Uslužni program zračne luke” da pronađete svoj WiFi usmjerivač
2) Odaberite svoj Apple Airport Express uređaj
3) U skočnom prozoru koji se pojavi kliknite “Uredi”
4) U izborniku kliknite “Bežično”, a zatim “Mogućnosti bežičnog povezivanja”
5) Uredite “Radijski način” odabirom “802.11a / n – 802.11b / g”
Bilješka! Nemojte se vraćati na “802.11a / n – 802.11b / g / n (automatski)” nakon povezivanja Millheat uređaja
Samostalni uređaj je grijač koji nije povezan s prostorijom u aplikaciji Millheat.
Neovisni uređaji zanemarit će program jer nije povezan sa sobom. Umjesto da slijedite program, njime možete upravljati pomoću funkcije timera koja vam omogućuje uključivanje i isključivanje grijača.
Sve vrste WiFi grijača mogu se koristiti kao samostalni uređaji, ali grijač mora biti generacije 2.
Slijedite upute u videu ispod kako biste sobi dodijelili neovisni uređaj: https://vimeo.com/235875733
E-mail adresu s kojom je registriran Vaš korisnički račun možete promijeniti u nekoliko jednostavnih koraka u aplikaciji Millheat:
Na početnom zaslonu učinite sljedeće:
Idite na postavke odabirom simbola u tri retka
Odaberite “Osobni podaci”
Odaberite “Promijeni adresu e-pošte”
Unesite svoju novu adresu e-pošte i odaberite “Dohvati PIN”
Pokupite PIN u poštanskom sandučiću i unesite ga
Pritisnite OK
Da.
Možete se jednostavno prebacivati između svojih lokacija na vrhu početnog zaslona u aplikaciji Millheat (pogledajte dolje):
Ne morate kreirati novog korisnika ako, na primjer, imate Mill WiFi grijače kod kuće iu svojoj kabini.
Kontrolirate sve svoje domove s istim korisnikom.
Slijedite video vodič u nastavku za prebacivanje između kuća: https://vimeo.com/236053323
Dodavanje korisnika:
Bilješka! Oni s kojima dijelite kuću mogu kontrolirati sve grijalice u kući koju dijelite. Oni mogu kontrolirati kuću na isti način kao i vi.
Slijedite upute u video vodiču u nastavku da biste podijelili svoju kuću: https://vimeo.com/236050205
Uklanjanje korisnika:
Na početnom zaslonu odaberite ikonu postavki s tri crte u gornjem lijevom kutu.
Odaberite “Korisnici” iz izbornika “Postavke”.
Odaberite kuću koju želite urediti
Odaberite “Ukloni dijeljenje” za osobu kojoj više ne želite pristupiti kući.
Slijedite upute u videu ispod kako biste uklonili korisnika iz Millheata: https://vimeo.com/236047510
Da, ali samo ako im omogućite pristup kontroli vaših grijača putem aplikacije Millheat.
Odaberite “Dijeljenje kuće” i unesite adresu e-pošte osobe kojoj želite dati pristup (NAPOMENA! Imajte na umu da se osoba prvo mora registrirati kao korisnik u aplikaciji Millheat s adresom e-pošte na koju ste poslali poziv).
Imajte na umu da dijelite samo jednu lokaciju po pozivnici. Ako želite dijeliti više domova/lokacija, morat ćete ponoviti postupak dijeljenja za svaku kuću.
Bilješka! Oni s kojima dijelite kuću mogu kontrolirati sve grijalice u kući koju dijelite. Oni mogu kontrolirati kuću na isti način kao i vi.
Ukloni korisnika iz doma:
Na početnom zaslonu odaberite ikonu s tri crte u gornjem lijevom kutu.
Odaberite “Korisnici” iz izbornika “Postavke”.
Odaberite kuću koju želite urediti
Odaberite “Ukloni dijeljenje” za osobu kojoj više ne želite pristupiti kući.
Provjerite nije li e-pošta s PIN-om u mapi neželjene pošte.
Imajte na umu da trebate unijeti samo svoju adresu e-pošte prije nego odaberete “Dohvati PIN”. Odabranu lozinku unijet ćete kada primite PIN kod na e-mail.
Na dnu zaslona za prijavu odaberite “Registracija” i slijedite upute:
Upisite svoju email adresu
Odaberite “Dohvati PIN”
Unesite PIN kod koji ste primili e-poštom
Unesite odabranu lozinku za prijavu u aplikaciju Millheat
Odaberite “Dalje”
Unesite svoje ime i dovršite registraciju.
Sljedeći minimalni OS zahtjevi primjenjuju se na korištenje aplikacije Millheat:
iOS:
Verzija 8.0 ili novija (imajte na umu da vam je potreban iPhone 5S ili noviji za korištenje aplikacije Millheat. To zahtijeva Apple i nažalost ne možemo podržati starije modele)
Android:
Verzija 4.2 ili novija
Aplikaciju Millheat možete besplatno preuzeti s App Storea (za Apple uređaje) i Google Playa (za Android uređaje).
Traži: Millheat
Zahtjevi sustava:
iOS: verzija 8.0 ili novija (imajte na umu da vam je potreban iPhone 5S ili noviji za korištenje aplikacije Millheat)
Android: Verzija 4.2 ili novija
Svaka interakcija između grijača i oblaka koristi enkripciju (CBC AES) kako bi se spriječilo kršenje podataka koji se prenose u oblak. Ovo je tajni algoritam šifriranja simetričnog ključa. Kako bi se osiguralo da enkripcija nije ugrožena, tajni ključ na strani grijača se interaktivno dinamički dogovara i ažurira u oblaku kako bi se smanjio rizik od hakiranja.
Nadalje, vašom osobnom lozinkom za Millheat aplikaciju upravlja se preko https protokola, koji osigurava da lozinka ne bude otkrivena u komunikaciji s oblakom.
Sva komunikacija između aplikacije Millheat i grijača odvija se na našem poslužitelju na web stranici AWS (Amazon Web Services) u Europi.
Za često postavljana pitanja i odgovore o ostalim grijačima Mill posjetite namjensku podstranicu gdje ćete pronaći sve što vam treba.